недеља, 19. март 2017.

UHAPSILI LOPOVA ZBOG NASILJA U PORODICI - PA REŠILI VIŠE DESETINA DRSKIH KRAĐA

EKSKLUZIVNO SAZNAJEMO DA SE OVIH DANA INTEZIVNO REŠAVAJU MNOGI SLUČAJEVI PLJAČKI I OBIJANJA KUĆA I VIKENDICA.

POLICIJA I BUKVALNO PREKOPAVA RAZNE LOKACIJE U POTRAZI ZA UKRADENIM STVARIMA. DOBAR DEO OŠTEĆENIH GRAĐANA SE POZIVAJU U STANICU POLICIJI ZBOG RASPOZNAVANJA PRONAĐENE UKRADENIH STVARI.
BROJ OBIJENIH OBJEKATA KAO I RAZNOVRSNOST ROBE KOJA JE UKRADENA JE ZAPANJUJUĆA.PORED KRAĐA VIŠE PUTA JE IZVRŠAVAO KRIVIČNA DELA OŠTEĆENJA TUĐE STVARI UGLAVNOM IZ OSVETNIČKIH MOTIVA - TAKO JE SAOBRAĆAJNOM POLICAJCU KOJI GA JE KAZNIO ZBOG SAOBRAĆAJNOG PREKRŠAJA POSEKAO MLADI VOĆNJAK!!!!!


DEBIL SNIMLJEK PRILIKOM KRAĐE AKUMULATORA


Ovo je Sloba Debil iz Bele Crkve: Terao ženu da čuči na noši, vezivao je lancima, izgladnjivao, a ćerkicu (1) tukao



Ubo me je šipkom u nogu, a ta rana se zagnojila, isekao me je po ruci i terao me da kažem da sam sama sekla vene, nije mi davao da jedem


Slobodan Ristić (25) iz Bele Crkve, koji je uhapšen zbog sumnje da je u četvrtak pretukao svoju nevenčanu suprugu Andrijanu L. (19) i njihovu ćerkicu A. R., nakon čega ih je zaključao u jednoj sobi svoje porodične kuće, nasrnuo je na njih jer je žena okrnjila pločicu u kuhinji.
Ispostavilo se da je tukao tokom trudnoće, izgladnjivao i terao da čuči na noši. Inače, Slobodan je u Beloj Crkvi poznat po nadimku Sloba Debil.
U četvrtak je suprugu spremala ručak i tom prilikom je okrnjila pločicu u kuhinji.

– Počeo je da viče na mene, ali sam ćutala kao i do sada. Počeo je da me udara, da me šutira i mene i dete. Kasnije je izašao i zaključao nas. Razgovarao je nešto sa majkom. Sigurna sam da su smišljali kako da mi uzmu dete – kaže Andrijana za naše medije.
Slobodan je zaboravio telefon u sobi u kojoj je Andrijana ostala sa detetom, a ona je uspela da pozove svoju majku.
– Moja majka me je našla zaključanu u sobi u kojoj je treštao televizor kako se ne bih čula. Kada je policija došla, Slobodan ih je napao i rekao da lažem.
Andrijana kaže da se nisu dobro poznavali pre deteta.
– Nismo se dobro poznavali. Bila je to ljubav na prvi pogled. Tukao me je i tokom trudnoće, a kada sam se porodila, sačekao je mesec dana, pa me je opet udarao. I dete je počeo da bije. Mala je istraumirana – kaže Andrijana.
– Jedno vreme mi nije dao da idem toalet, već sam morala na nošu. Ubo me je šipkom u nogu, a ta rana se zagnojila. Isekao me je po ruci i terao me da kažem da sam sama sekla vene. Nije mi davao da jedem.
Roditelji brane sina krvoloka i kažu:
– Nije on kriv, ona i njena majka i babe su bacile vradžbine na njega.
Takođe dodaju da on nikad nije zaključavao Andrijanu iako su na svim vratima katanci i lanci.