субота, 26. март 2016.

BELOCRKVANIN NAGRAĐEN ZA PODVODNU FOTOGRAFIJU

NAGRAĐENI BELOCRKVANIN MARKO LAZAREVIĆ

Klub podvodnih aktivnosti Pančeva u saradnji sa Kulturnim centrom organizovao je 13. put Međunarodni festival podvodnog filma i fotografije. Posetioci imaju priliku da pogledaju egzotične fotografije i filmove nastale na najlepšim svetskim destinacijama za ronioce.
 MEĐU NAGRAĐENIMA JE I BELOCRKVANIN MARKO LAZAREVIĆ -"Ja sam nagrađen za ambijent fotografiju koju sam snimio u Grčkoj. Kolega je izranjao pored nekog sidra i u tom trenutku izgledao je kao da se oslobađa iz nekih okova, tako da sam fotografiju nazvao „Oslobađanje", kaže Marko Lazarević.
Pod sloganom "Da nam vode budu čiste" festival organizuje Klub podvodnih aktivnosti Pančevo. Iako zadovoljni selekcijom, kažu da se naše mogućnosti ne mogu meriti sa stranim.
"Stranci imaju mnogo bolju i skuplju ronilačku opremu, mi nemamo para za to. Drugo, naši fotoaparati najskuplji su 1.000 evra, dok oni za to daju po nekoliko hiljada evra", objašnjava organizator festivala Slavko Makara.
Na reviji filmova pančevačka publika moći će da vidi neke egzotične destinacije, kao što su Bali ili Južnoafrička Republika, ali i koji su to stanovnici Belocrkvanskih jezera. U svakom slučaju, jedan uzbudljiv i interesantan svet.