среда, 10. октобар 2018.

TRIDEST ŠESTI DAN ŠTRAJKA NOVINARA U ZAGREBU - "BRATSKE" SLUŽBE,ISTI KRIMINALNI OBRAZAC


              DOMAGOJ MARGETIĆ


Institucije, obavještajne službe, i dijelovi državnog aparata u Republici Hrvatskoj, zajedno s paraobavještajnim podzemljem i mafijom, koriste se kako bi se nezakonito vršio pritisak na nepodobne i kritičke novinare koji je pristanu niti na jedan drugi način zašutjeti. Svojevremeno je postojao dokaz da su u mojem i slučaju kolege Peratovića korištene metode kojima su izazivajući nam kaos u privatnim životima obavještajno sigurnosne službe usmjeravale svoje djelovanje i operativni interes prema nama novinarima, kako bi nas se diskreditiralo, privatno uništilo, ušutkalo, ako je ikako moguće izludilo, a potom od nas napravilo lake mete za mafijaše koji u nečije ime i za nečiji račun trebaju dovršiti posao. U više su nam navrata udarali na privatni život kako bi ga doslovno pretvorili u pakao- Izdržali smo i preživjeli, eto, stjecajem okolnosti, jer smo bili dovoljno drski da im se ne damo. Jednom se prilikom Karamarko na sudu sa mnom izletio i izgovorio dvije bitne rečenice. Poručio mi je: "Ili ćemo te ubit, ili ti nećemo dati da živiš!". I drugo: "Bio nam je operativno interesantan pa smo se njime pozabavili!", govoreći o meni. Kad je svojevremeno Sud izdao nalog Tomislavu Karamarku kao šefu Sigurnosno obavještajne agencije (SOA) da preda sve dosjee i dokumente koji se odnose na mene i u kojima se spominje moje ime, Karamarko je protuzakonito odbio izvršiti taj nalog Suda, o čemu je tada detaljno bio informiran i prof. Žarko Puhovski, da ne bi bilo da sad nešto izmišljam. SOA i MUP, kao i druge službe su sa podzemljem, ali i drugim institucijama, te pojedincima koje su ucjenama, novcem, poslovima i na druge načine pridobivali za suradnju, godinama su protiv mene fabricirali razne laži, postupke i koješta samo kako bi me diskreditirali. Naivno sam zadnjih par godina mislio da su se ostavili tog ćorava posla. Danas sam na jednom meni izuzetno važnom ročištu vidio da te metode i dalje rade. Odlučio sam zbog svega danas viđenog prijaviti Republiku Hrvatsku zbog zloupotreba obavještajno sigurnosnih službi protiv mene kao novinara, te korištenja obavještajno podzemljaških metoda kako bi me diskreditirali i uništili, a protiv Republike Hrvatske ćemo podnijeti i tužbu kojoj će cilj biti utvrditi što se sve u tim dosjeima nalazi (o čemu inače imamo detaljne informacije), a zatim da se utvrdi odgovornost države za takav paraobavještajni kriminalni mobbing države nad novinarom. Ovog puta mi je ozbiljno prekipjelo, i sad ćemo istjerivati javno činjenice o tome kako se mafija koristeći državni aparat iživljava nad nama novinarima. Barem u mojem slučaju.